Home » zdraví » (raw) strava » Jaké jsou mé zkušenosti s regenerací a zelenými potravinami ?

Jaké jsou mé zkušenosti s regenerací a zelenými potravinami ?

Když jsem posiloval, nebo dříve cvičíval, tak jsem měl vždy období, kdy bylo hůře. Něco se dle mě nedařilo a já se přestal věnovat cvičení. Neměl jsem na permici, nebo byl vykolejen natolik, že ani s vlastní váhou těla necvičil. Díky mladým lidem v Liberci (seberevolta) jsem už v roce 2014 narazil na něco s názvem street workout. Neboli cvičení s vlastní váhou těla (kliky, dřepy, sed-lehy, přítahy, atd.). Ano, mohl bych najít výmluvu, ale když TĚLO vnímám jako baterku energie, která když se dobře zahřeje – tak má člověk dost energie. Cítí se skvěle a nesmírně mě to baví.

Ale když my jsme si zvyklí sedět (smích), a proto se mi líbí tento citát.

„Výkon není jen maratón, ale i sezení 8 hodin v nepřirozené pozici.“

Miluji sport, pohyb všemožného druhu. Je konec února a já stále běhám, cvičím s vlastní váhou těla skoro každý den. A přitom se přiznám, podle někoho bych to mohl dost flákat 🙂

Tím cvičením tomu říkám 20 kliků, 10 shybů, dřepy a nějaké zvedačky na břicho a dřepy. Tak 5-6x týdně běhám a 1 x týdně tancuji. Několikrát denně se protahuji. Tělo prostě chce pohyb. Často si nacházím prostor na procházky na čerstvém vzduchu a ano přátelé, běhám venku i když prší, je kluzko, námraza…

Když to tak sečtu, tak žádné mega dávky si nedávám a cítím se skvěle. Možná si říkáte, kde na to bereš čas ? Všeho všudy to zabere krom běhu a procházky pár minut. Člověk je pak efektivnější a cítí se lépe a když se cítí lépe, tak přitahuje co ? Ano, dobré věci do svého života. Funguje to i opačně, ale věřím, že to znáte 🙂

No a co regenerace ???

Abych udal na pravou míru, co jím. Jednou za den si dám tepelně upravené jídlo nejčastěji veganské. Semínka slunečnice, konopná, datle (nepražené kakao, mák) z nichž si dělám takové chutné těsto viz VIDEO. Doporučuji, skvělá náhrada návykového cukru. Občas klíčím luštěniny, obiloviny. Sem tam fresh šťáva, ořechy. Ale pravidelně piju zelený ječmen a jím chlorellu, které vím, že jsou naprosto čisté a obsahují komplex látek.

Musím říct, že regenerace je báječná. Jednou jsem šel na kruhový trénink, kde jsem zažil brutální zničovačku nohou, a potom za hoďku a půl taneční a výsledek následující dny byl milý. Pokračoval jsem v běhu a cvičení, což pro mě z dřívějška byla pohádka nemožná. Pamatuji si, že když jsem si dal pořádný trénink na nohy, tak jsem následující dny i po protažení nemohl moc přirozeně chodit (asi někteří víte o čem píšu) 😀 Teď jsem cítil velmi jemnou únavu svalů na nohou.

A čím to ?

Paní doktorka Černá říká, že nejen pro sportovce je důležité redukovat tzv. NUTRIČNÍ STRES, který je dle paní doktorky ze 70%!!! Z 20% psychický a z 10% stres z prostředí.

A to zelené potraviny umí, mají tolik komplexních látek a když si člověk vybere z mnoha výrobců toho správného, tak do sebe dostává čisté zelenáče, které umožňují tělu se po sportu ODKYSELIT, ZREGENEROVAT A DODAT KVALITNÍ ZDROJ STAVEBNÍCH LÁTEK – obsahují přes 20 aminokyselin ze kterých jsou tvořeny bílkoviny.

Ječmen obsahuje 3 AMINOKYSELINY TZV. BCAA, tj. leucin, izoleucin, valin jsou všeobecně známé a používají se v potravinových doplňcích pro sportovce. Při cvičení se v těle vytváří spousty volných radikálů a díky antioxidantům v ječmenu se eliminují na minimum.

Paní doktorka říká, že úspěšného sportovce dnes odlišuje kvalita regenerace a né trénink.

Co je zajímavé, tak chlorella obsahuje 60% bílkoviny, kdežto vepřové maso 17% bílkoviny.

Za sebe mohu s radostí potvrdit, že rostlinná strava urychluje regeneraci organismu.

Zelené potraviny mohou pomoci PŘIROZENOU cestou k UZDRAVENÍ organismu – více info ZDE.

Pokud se chcete vydat cestou ZDRAVÍ a věříte tak, jako já v sílu přírody, ozvěte se mi. Jako poradce zelených potravin Vám rád předám své další zkušenosti a pomohu Vám.

s Láskou Jirka

 

 

Share Button

Více článků na stejné téma :-)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Name *
Email *
Website